Sunday, October 2, 2011

Koir - Mini Konvokesyen 2011

assalamualaikum...

semalam aku berkoir di Kuala Kubu Bharu bersempena dengan Hari Konvokesyen budak2 form 5 tahun ni... seawal 5.30 pagi aku bangun tido semata2 nak sampai awal kat sekolah sebab cikgu kata kene sampai sekolah sebelom kol tujuh... tengok2 aku budak yang TERlewat datang... apadaa...

semalam best ar gak gi ikot dorang konvokesyen ni.. so aku ade la gambaran sikit tentang cam ner aku tahun depan nak amik sijil atas pentas... pah tu ade la beberapa orang ni wat drama jejak kasih..  terharu la kate kan... aku pon hampir2 da mengalirkan air mata tengok dorang2 ni... haish..

lepas kitorang wat persembahan rasa lega gile!! and rasa nak nyanyi lagi sekali.. hehe mula2 rasa takut la jugak... pastu jadi hepi lak pas nyanyi2 atas pentas... cikgu pon kata kitorang nyanyi best... bangga!

err tapi disebab kan kitorang punye dress up kemeja putih n slack hitam, mereka2 menggelar 'PEKERJA KETERING'....!!! OMJayyyyy!!!! tak bole blaa betoLL!!!!!!

peace la sume nye....


sebelom naik bas berposing jap...

dipertengahan jalan, bas kitorang stuck in the moment! pakat2 la kite tolak same2!

berekfes dulu sebelom nyanyi...

domo-kun

berator sebelom masuk ke dewan tuk mulakan nyanyian.. gabra dowh.. =.=' tp sume tunjukkan muka bahagia masa nak amik gambar.. syabas!

makan selepas nyanyi.. nasi tomato..  C =

kami budak hot! aku yang paling sopan ^^'

tokoh pelajar 2011.... Zafri Zulkeffeli !

 bersama ketua pengawas 2011.. hensem kan ? HAHA
 
dalam dewan ^_^

kitorang bertolak balik dalam kol 12.30 cam tu ar ... sampai umah dalam kol 1.30.. pah tu mama kata nak kene pi Lembah Beringin lak... aduhh hari yang memenatkan betol... :P


wasalam

No comments: