Monday, October 31, 2011

follower ku triple '1'

assalamualaikum...

yay yay! aku punye follower sudah berangka 111...! nombo yang sangan cun! haha sikit jew... tapi da membuatkan aku gumbira sekali! setelah 3 ke 4 tahun blog ini wujud, baru 111 follower yg aku boley kumpul...? ish3! tapi tak pew laa aku buat post2 ni sume untuk wat kenangan di mase hadapan... bukan nak suruh orang bace sangat pon... hehe ...

ok follower bertuah yang bernombor 111 adalah cik ERUZU LIYANA ... tahniah dan berbanyak terima kasih kepada follower2 sekalian kerana telah sudi untuk follow blog Strawberry Smile yang tak seberapa ni... hehehe... follow, follow jugak tapi jangan la lepas follow tak ikut perkembangan blog ni pulak... hehe ape2 hal jangan sengan2 untuk bagitau saya melalui email atau comment.... kat shoutbox pon kite bole ber'chit-chat'! hihihi

ok la sampai disini dulu... wasalam ^_^


No comments: