Thursday, October 20, 2011

add math! i loveeeeeeeeeeeee u verrrrrryyyyy muchhhhh!!!!!

assalamualaikumm.....


minggu pekse bulum berakhir... arini periksa add math... susah nak mampoih! ape punye soklan la kuar tadi... satu hape pon tak faham(er ayat gimik jew tu)... sebelom periksa, gambar kat atas tu enak2 menari dalam kotak fikiran ku... da dpt kertas periksa, terus pecah bederai angan2 ku...  :'(  hmm nak wat cam ner... mama nan papa suroh belajar tanak... nak jugak tengok cite korea... ha ni la padah nye... da tak ley wat add math... esok sains pulak.. hmm tak tau la cam ner... kite berserah jew la pada takdir yew... hehe

masa wat periksa tadi, macam2 masalah la pulak timbul... sakit perut la, sakit mata la... nak terkucil laaa... ape la... tapi aku tak bole nak pi tandas sebab takut masa tak cukup.. hmm jawab nye tahan jew la... =,= habih jew periksa terus pi tandas... seb bek tak kene tinggal van kalo tak terpakse la tercongok kat skola sampai kol 2.30... 

budak2 kelas aku tok sah kate la macam2 bunyi mengeloh ade... "huh! haaaaah! hoh!"  sume ade... cikgu baru kate "ok....." dorang da start meracau "jap cikgu...!!! tak siap lagiiiii!!!!" aku hanya mampu tersengih... hehe

k bye nak tido... dok membebel jew tak gune jugak... doa kan aku ley buat sains esok... hihihi

wassalam... (^_^)

2 comments:

ABU said...

aku pun suka add math gak hehehehehe tapi aku tak reti jawab soalan dia.. :P

strawberry :) said...

haha same la kite ABU... :D