Tuesday, January 10, 2012

buat jadual kebersihan sambil nangis!

assalamualaikum...

 cun meletop ko memang debom! *K&B sampah tuh kutip n buang sampah... HAHA

aku telah diberi tugas untuk buat jadual kebersihan (jadual bertugas) kelas kitorang... kenapa aku? sebab aku kreatif larh... HAHA... so semalam pas abih sekolah, mama amik aku kat skolah then terus ke kedai buku yg berdekatan untuk aku shooping ape yg perlu tuk jadual tuh... malam baru start buat... disebab kan aku ditinggalkan keseorangan di rumah (coz mama n papa pi masjid), aku pon amik keputusan tuk buat mende alah ni sambil tengok citer korea... ya! aku still tak leyh stop tengok korea lagi buat mase ni... HEHE... pah2 ni la aku stop... insya'allah.. kan kalo citer korea an hujung2 dia adelah babak2 sedih yg melampau...  citer korea yang aku tengok sekarang lak nak dekat2 abih da... memang banjir la sekitar perumahan aku semalam dengan air mata ku... HAHA yang tak boley bla nye aku nangis sambil buat jadual kebersihan kelas aku tuh... sakai kan?? HAHA sengal betol la aku ni... tapi berkat air mata aku tuh, jadual kebersihan 5 ASET sangat cun meletop larh wa cakap sama lu! HAHA masuk lif tekan sendiri =,=' ... tapi siyes lawa... aku pon terpegun nengok nye... kalo tak caye esok pi kat kelas kitorang, 5 ASET n tengok sendiri... HEHE  


k wassalam... 

p/s: 901 freedom! alhamdulillah... 29 aribulan, ustaz azhat idrus di masjid shah alam... ^^,  
,

3 comments:

School Of Tots said...

Very Nice
Very Creative
Keep up the good work !!

amir acap said...

pergh lawa gile... boleh la tolong wat jadual kebersihan utk dorm abg ye..hee..

lynn said...

wow! cantik bangat!terer nyer diaa...