Friday, October 28, 2011

maria elena...peliks? i loikeeeeeee!!!

assalamualaikum...

tagline kak MARIA ELENA ni pas bagi salam dia akan cakap "assalamualaikum.. kalo tak jawab dosa.. kalo jawab sayang!!" .. okeyh arini aku akan post pasal kak maria elena yang kiut ni!... beliau seorang bloger yang terkenal (ceh! ber'beliau'2 pulak.. hihi)! sapa yang tak kenal maria elena..? hehe..

beliau seorang yang sangat sempoi, cantik, comey, suke wat muke, lawak sampai pecah perut, gile-gile n cool cangat! aku jumpe blog die ni da lama... aku wat blogwalking dulu2 from blog to blog akhir nyew telah menemukan aku ngan blog akak staylish yang cantik nie!

kenapa aku nak cite pasal MARIA ELENA aka Maria Elena Is Greek Helen ni? aku nak cite sebab baru2 ni dia telah dikunjungi oleh famili pakwe nye... soo sweet! dorang datang merisik laarhh...! kak maria sangat exited mase tuh tau! kalo anda nak tau betapa eksaited nye beliau, bole la berkunjung ke SINI .. jom tengok gambar die pulak:


ni la orang nye ^_^


with her Dato'! so sweet! soo romentik! so so so!!!

with HANA TAJIMA.... OMJayyyyy!

 maria elena with HELIZA HELMI! kiut miut :)

kak maria panggil pakwe die - Dato' -.. adik kepada Dato' ni FATIN LIYANA, bloger yang comeyL tuh! so tak lama lagi fatin liyana ngan maria elena bersaudara larh...!! wahhh...

Maria Elena ni ade wat vlog jugak! vlog die mmg superb laa... sempoi jew... tak macam orang lain yang wat vlog, dok tak habih2 kontrol cun... :P er emosional la pulak! hehe... yang kat bawah ni vlog2 beliau.. jemput la klik :D

comey
lawak

semoga kak MARIA ELENA terus majuuuuuuu!!! <3

p/s kepada kak maria: sori amik ur gambar tanpa permit... 6,6

wasalam

3 comments:

Fieza Sani said...

so sweet laa dorank ^^,

cik gojes :) said...

CG pon chenta abes ngan kak maria neh =)

Huzniey Saad said...

kak maria mmg jnis gla-gla kan? haha