Thursday, September 29, 2011

Nikita (sinetron) da habis ...

assalamualaikum...





Petang tadi tamat sudah cerita NIKITA di TV9 setelah lebih kurang 6 bulan disiarkan di dalam tv... hmm ending die tak beberapa memuaskan hati aku larhh.. coz Dony(hero) dan Nikita(heroin) just tunangan sajaa... ya aku mau mereka terus kawin... ni ade NIKITA 2 pulak... ish... tapi ape2 pon Dony (dude harlino) sangat hansome! suke3! Nikita pon cun... tapi lagi cun aku... err? heheh men2 jew... walau ape pon ending die happy ending la coz sume dapat pasangan masing2... dony ngan nikita, vano ngan doktor april, arven ngan latifa... kiut2 sume orang indon niyh! haish! akhir nya mak dony, tante evita merestui hubungan dony ngan nikita yang sebelum ni dok menentang hubungan mereka habis2an... tetiba restu lak... ish3.... hmm mama memang tak pernah miss tengok cite ni.. hehe.. aku pon dua kali lima jew... sampai abang yang kat UIA pon masa call cakap "baru abih tengok citer NIKITA kew ma..? hehe" abang pon sebelom pi masok gombak aritu sama naik ngan kitorang layan citer ni... cite ni best! aku suke... DONY!


 heroin dan hero


aku suke time niyh!


PELAKON ~
Dude Harlino sebagai Donny
Nikita Willy sebagai Nikita
Jonas Rivanno sebagai Vano
Cathy Sharon sebagai Dokter Prita
Yati Surachman sebagai Rini
Asmirandah sebagai Dokter April
Lucky Perdana sebagai Ridho
Dirly sebagai Arven
Ariel Tatum sebagai Latifa
Citra Kirana sebagai Fatimah
Boy Hamzah sebagai Argo
Kevin Julio sebagai Coki
Raya Kohandi sebagai Bellinda
Lydia Kandou sebagai Diana
Anwar Fuady sebagai Tegar
Rudy Salam sebagai Hari
Debbie Cynthia Dewi sebagai Evita
Connie Suteja sebagai Sumi
Nunu Datau sebagai Marissa
Jessica Mila sebagai Lani (hanya main di Nikita 1)
 
cerita ni best coz jalan cite die tak la boring sangat ... sesetengah cite indo yang lain2 last2 mesti ade yang tak logik sikit... tapi cite nikita ni tak... sume logik belaka... best3!!

wasalam


No comments: