Wednesday, September 14, 2011

beraya di jalan raya

assalamualaikum...

sekarang keluarga ku tengah 'mengejar' puasa enam... masa makan malam semalam aku cakap la kat mama n papa "esok shilah tak bole puase lagi (coz hari smlm pon tak puase)... sebab lepas sekolah esok ade open house umah kawan..." aku cakap selamba jew coz takut mereka tak bagi pegi... hehe... "hah? kat mane? nanti pi ngan sape? balik camner?" ha aku da agak da... kompem ade soklan yang bertubi2 daripada mama n papa... sebab sebelom ni kalu nak pi mane2 lepas sekolah mama n papa memang tak bagi kebenaran... tapi kali ni aku pi ramai2 ngan kawan2 satu kelas... so mereka2 bagi la aku pi beraya.... hehehe

berkenaan dengan tajuk diatas, sebenar nya bukan beraya  di jalan tapi beraya melalui jalan raya.. heheh saja wat gempak... lepas sekolah tadi kami orang teros la berarak ke rumah zalikha... ye! rumah zalikha la yang wat open house tu... tp sebelom berarak ke rumah zalikha, aku pi kat van aku (pakcik man) untuk amik fon aku... hehe saja wat tangkap2 gambar... ^_^

masuk2 rumah zalikha, da penoh da upe nye... mereka2 yang len da sampai dulu daripada kami2 ni... ish3... tp memang best ar... mak cik jee (mak zalikha) pon baik n sporting! makanan pon sedap!!!



 sedang menjamu selera... sedappp!!



 makanan kite2....



izzat berposing...



anis peace! syaza disebelah... :D

 imanat posing2...


 KAMI...
 

4 ASET....

tengkiu zalikha sebab ajak kitorang makan kat umah ko...! tahun depan ajak la lagi... ^_^

wasalam...

No comments: