Monday, September 19, 2011

17.9.2011 Jamuan Pengawas

assalamualaikum....


MESRA BAKTI DAN JAMUAN AKHIR TAHUN  SMK BUKIT SENTOSA 2011, begitu la tajuk jamuan kitorang, para pengawas untuk tahun ni... jamuan kali ni wat kat Hotel Adamson...hotel ni memang tak pernah aku dengar sebelom ni... tapi tak pe lah sebab tempat nye pon not bad... hotel ni berdekatan dengan CHOW KIT... kalu tak tau chow kit tu kat mana, anda bole la google sendiri... hehe...

tema jamuan kitorang untuk tahun ni adalah PELANG-WARNA-WARNI.. so aku membuat keputusan untuk memakai baju yang berwarna MERAH KELABU... er tahun ni tak semangat sangat lar cari baju untuk pi jamuan... hehe esok nye nak jamuan malam ni baru geledah my gerobok..haha

masa pendaftaran, aku bas no. 2 n aku the only form 4 in taht bus... WARGH!

my dorgift n my nombor yang tak bertuah! huh

 kawan2 ^_^ errr..



 my sinior2 yang hansome!



gud bye form 5 2011... next year i will miss u guys! haha

pasal persembahan, tarian robot jew la yang aku rase paling tak memboringkan... yang lain2, anda paham2 sendiri la... hampeh! makanan banyak n sedap2 belaka...! jamuan last year n this year memang berbeza... but dua2 best! hehe... ok thats all laarh... bye2!

wasalam ^_^ 
 

No comments: