Sunday, September 18, 2011

16.9.2011 My Terbuka House

assalamualaikum...


16.9.2011 rumah aku telah mengadakan TERBUKA HOUSE... sebenar nya nak ajak beberapa orang jew... tetiba TERramai la pulak... hehehe.. dengan kawan aku, kawan abang, kawan mama n papa, kawan kakak (sorang je)... campor sume, jadi ramai pulak... =.=

tepat kol 2.30 kengkwn aku datang... mereka2 ni on time datang... tak kasi can langsung... orang suruh datang kol 2.30, 2.30 la depa muncul depan rumah...ish... start dari tu la orang ramai sedikit demi sedikit memenuhi ruang rumah ku ini... petang2 nak dekat2 maghrib tuh geng moto n kereta kawan abang aku lak menyerbu rumah kitorang... dalam pada tu pulak kengkawan mama n papa still ada... makin sesak ar umah aku... tetamu yang datang last sekali ialah uncle bakar n the geng..... dan my sedare2...

antara juadah yang disediakan ialah nasi dagang bersama gulai ikayor dan sambal ikan, kek carrot n kek coklat, bubur pulut hitam, rojak buah, dan kueh mueh raya....

with azlina

 hehe tuan rumah pon makan sekali ^_^


 afiqah's famili... tak termasuk aku n nazurah ^_^

 geng2 abang sedang menunaikan solat secara berjemaah di belakang ^_^
"don't talk abaut engineering if you are not an engineer"

 me, kakak, n baan

my sepupu sepapat ^o^
 ok that's all.. mane2 gambar yang aku tak sempat snap or letak dalam blog ni, jempot la lihat sendiri di fb.. ^_^

wasalam...

No comments: