Tuesday, July 26, 2011

hypothesis: semakin hari semakin buzy!

assalamualaikum...

hai nampak nye sekarang sekali seminggu jew la aku update blog aku nie... buzy buzy buzy! hari sekolah memang harapan la kalo aku nak wat post! sabtu ahad lak ade kenduri pulak... kenduri tahlil la, kawin la... ape la... aish! projek kain felt aku da lame tak sentoh.. last sekali sentuh mase aina order 2 minggu lepas...


ha ni la mende nye!

'A' untuk aina, 'H' untuk pasangan beliau!

hmm ok cite pasal hari jumaat lalu pulak.. pade hari jumaat yang lalu, sekolah ku telah buat hari sukan dimane rumah hijau kalah... buat penat aku sorang jew la! tup2, rumah hijau kalah... ape la lemah sangat rumah hijau ni! aish!


ha terer tak terer sampai JEK SPERO, AVATAR n JOKER datang skola kitorang!
sekola korang ade? haha

ok abih pasai hari sukan yang menyedihkan tuh.. masuk lak cite pasai projek MENCERIEKAN KELAS! mereka2 suruh aku wat samting kat satu kadbord besar yang cikgu roziah kasi... mereka kate "ko buat jew la ape2 iman, janji rock!".. er ayat last tu aku yang sambung sendiri.. hehe... so bertungkus lumus la aku menyiapkan projek ni... hasilnye......


ok skrg aku nak terang kan konsep FAMILY TREE ni... name cikgu kelas, pn asyura, aku letak kat akar bermaksud cikgu ni adalah sebagai permulaan untuk kami2 berjaya... pah tu, keluar la pulak ketua kelas, afif di ranting yang pertama... ranting kedua penolong ketua kelas, sakinah... dan seterusnye kami2 yang lain... abihhh...

k la bye!

wassalam!

No comments: