Friday, June 3, 2011

Sweet Sour 6teen!

assalamualaikum...

mari kite nyanyi sama2 untuk birthday aku!

MALAY
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan pemilik blog STRAWBERRY SMILE ini...
Allah selamatkan kamu...

ENGLISH
happy birthday to u...
happy birthday tu u...
happy birthday to CUTEGURL...
happu birthday to u...

INDON
tiup lilin nya...
tiup lilin nya...
tiup lilin nya sekarang...
sekarang juga....
(ni klo ade kek n lilin la)

KOREAN
saeng il chuk ha ham ni da...
saeng il chuk ha ham ni da...
saranghaneun IMAN shi...
saeng in chuk ha ham ni da...


Pada tarikh 3 Jun 1995, lahirlah seorang bayi perempuan yang sungguh comel iaitu aku! hehe terperasan la pulak... hari ni usia ku telah meningkat dari 15 tahun ke 16 tahun... so kene la perangai tu makin matang dan 'cerdik' sikit... tepat jam 12 tengah malam semalam, berpusu2 la comment daripada kawan2 masuk kat profile facebook aku dengan ucapan "selamat hari jadi!'' dan "happy birthday!".. jenuh la aku membalas nya satu persatu... ada jugak yang mesej guna fon... best la jugak dapat 'wish' daripada mereka2 ni... nak hadiah daripada dorang pon tak boleh memandangkan sekarang tengah cuti sekolah... kalu tak cuti boleh la dorang bagi hadiah kat sekolah... hmm nak wat cam ne da nasib badan 'birthday' mase cuti... redo je la... hehe tapi tak pe la nanti aku kuar beli hadiah bagi kat diri sendiri... lagi best! okey la sampai sini jew la... korang doa2 kan la aku sekali ye... ^_^ ha lagi satu, tengkiu sebab nyanyi kat aku! hehe

wasalam


1 comment:

School Of Tots said...

Happy birthday my dear. Bila resah segera zikrullah. Bila azan bersegera solat. Jangan buat2 bodoh, takut betul2 jadi bodoh. Pasang niat nak jadi baik. Banyakkan usaha nak jadi bijak. Jaga 3A - jaga akhlak, jaga aqidah, jaga aurat.