Thursday, November 3, 2011

pagi yang gelap, kini sudah malam...

assalamualaikum...



arini, cuti jumpe kawan, cuti jumpe cikgu, cuti jumpe kantin skola, cuti jumpe tangga skola n macam2 cuti lagi larh... sume ade... pilih jew mane yang sukew... yang penting aku cuti pi skola..! hehe.. tak pi skola arini coz MALAIH nak amik kertas pekse yang da di tanda cikgu... hmm nak lebih spesifik, malaih nak tengok result nye... :D so kalo dok umah tak yah la pike pasal result2 pekse tuh.. HAHA

arini dok umah santai saja... tengok tv..., bace novel..., online..., masak...(ceh masak!), n macam2 lagi larh ... yang lagi best pagi tadi hujan... syok jew bace novel sejuk2... nak tido, tapi da terlebih tido.. hehe... novel best pulak tuh.. novel ni diberi pinjam oleh rakan sekelas ku yang baik hati lagi cun yang bernama SAKINAH... ni le novel nyer...



tersengih2 aku bace citer ni... hehe jangan pike lain... mak aku pon pelik tengok aku tersengih sorang2.. walaupon cover die nampak boring, but citer ni memang best ar... lawak lak tuh... kalo nak tau citer ni best ke tak, pi la kat toko2 buku yang berdekatan anda untuk beli novel ni... :D syok siot...!


semalam malam ada cite kat tv8.. best ar gak.. 'Another Cinderella Story'.. sebenar nye da lama aku nak tengok cite ni... tapi dalam youtube ade part yang tak dak.. tu yang tension tuh... tetiba on tv semalam ditayang kan cite ni lak.. apalagi, layan larh... 

hensem nye pakwe selena gomez nie!!!

aduh2! kiut nye!

drew seeley! hensem nyew!

cite ni pasal dance2... semat2 lak tuh dance dorang ni... da la suare laki ni best! tergoda aku...

k la done disini dulu... wasalam ^_^

No comments: