Friday, November 4, 2011

Kamsahamnida! korang hott!

assalamualaikum...


post yang lepas aku telah menge'tag' blogger2 hot... then dorang telah men'reply' n tag aku balik... aku memang suke balas2 tag ni! haha ape2 pon thx larh kat korang coz rajin untuk menjawab soklan2 cepumas daripada STRAWIM... aduh jenoh le strawim nak jawab soklan2 korang ni...

11 soalan yang merapu daripada Mizz Nenas

#jenis org yang anda tak suke?
 menggedik
#duduk umah buat ape selain tido?
online-tgk tv-bace novel
#suke gelak kuat2 tak? macam mane style gelak korang?
suke sgt.. style nye sangat 'sopan'
#ade pecebuk tak? add sy boley?
ade2! awk larh yang add sy :D
#anda suke makan ape?
cokelat
#selalu kalo hang out pi mane jea?
OU, coz kat situ sume ade..!
#penyanyi yang korang minat?
saya sendiri :')
#ape hobi anda?
tengok cite korea n bace novel
#blog awak santek! tolong ajar saya cam ner nak cantekkan blog cam awk punye?
hehe sy tau... nati sy ajar... :) 
#sy comel tak? blog saya cantek tak? hihi
comel.. tp sy lagi comel.. blog awk cantek.. tp blog sy laagi cantek... 
#lega tak bile da abih jawab?
piuhh lega nyewww!!!!


11 question from Miss SingleIB

-pendapat anda tentang blog saya?
sangat simple n kiut
-anda masih belajar or da keje?
belajar larh
-anda masih single or da berpunye?
single is better :) 
-anda berasal dr negeri mane?
kl, but kampong kat kelate
suke kucing? kenapa suke/xsuke?
suke3! sebab comel! 
-ape name manja anda?
IM (manje larh sgt)
-salah satu perfume yang anda gune?
Loving You- SILKYGIRL '  
i pakai perfume murah jew.. maklum larh xkeje lagi... tp kalo nak lagi murah slalu nye i pakai minyak atar jew.. haha
-anda suke laki metroseksual tak? kenapa suke/xsuke?
suke! coz dorang kemas dan bergaya! :D mcm Gu Jun Pyo
blogger yang paling anda admire? kenapa die?
ofkos le kak Maria Elena coz die sgt cool n kiut!
-ape jenama henset anda?
SONY ERICSSON
 i punye kale purple :)
-apa kelemahan anda?
diberi cokelat c(:


11 soklan from Miss Adda

+Siapakah insan pertama yang membuat anda menangis?
mam n pap
+Jika anda diberi pilihan untuk ditinggalkan...antara sahabat dan GF/BF anda....yang mana anda sanggup lepaskan dahulu?kenapa??
boyf sebab boley cari lain... hehe
+Anak ayah or Ibu?kenapa?
kedua2nya.. sbab sy mmg ank mereka berdua..?
+Blog siapa yang anda selalu kunjungi?
Maria Elena is Greek Helen
+Senaraikan 5 barang yang selalu anda bawa di dalam hand bag ketika hang out... 
@purse
@fon
@bedak kompek
@ perfume
@MP3 
+Nombor telefon siapa yang akan anda call dahulu jika anda dalam kesusahan?
my mam n pap
+Apa akan anda buat jika elaun anda di potong!!!hahaha!!
berserah pada takdir :D
+Apa keadaan anda jika hari esok anda akan menghadapi final exam...
just chill man!
+Subjek yang paling dibenci ketika bangku sekolah...serta nama guru sekali
BI nama cikgu - sir (sir jew yg aku igt hehe, ni masa aku darjah 6.. skrg ok jew)
+Senaraikan 5 orang artis yang paling menjelekkkan dalam dunia nie
no name, no comment
+3 perkara yang korang rasa mengenai Miss setelah menerima soalan2 seperti ini... 
@manja
@setia pada yang satu
@sungguh teliti
hihi ye la kott.. :)
 
 
 ok stroberi with bear nih hadiah untuk korang kerana jawab soklan2 aku.. ^_^ ha pa lagi amik larh.. hihi
huh macam2 soklan ade... berpeloh2 den nak menjawab nye...

wasalam  ^_^
 

No comments: