Wednesday, August 24, 2011

Mood Raya Telah Menguasai Diri

assalamualaikum...


mood raya sudah menguasai diri.. lagu raya pon da taruk da dalam blog!! aku suke gile lagu ni!! :D lepas ujian ni da rase nak cuti terus dah.. tapi apakan daya, saya seorang pelajar yang masih harus ke sekolah untuk menimba ilmu yang tak pernah habis... dan sekarang tengah sibuk wat kerja khusus akaun la pulak!!! haish tahap tension nya tak usah cakap la, memang banyak benda kene buat..

ni satu hal, da buat sume2, da save elok2 dalam pendrive, nak siap print da.. tetiba file hilang pulak!!! ngaib begitu saja tanpa jejak... mane aku tak hangin! rase nak nangis berguling2 pon ade...! da la esk kene anta.. pahtu pendrive buat hal lak! seb bek la ade save dalam komputer file2 tuh.. tu pon kene edit.. hai malang sungguh nasib pemilik strawberry smile ini.. ish3! ape nak buat, da takdir.. :'(

hmm berbalik pada topik mood nak raya, aku masih lagi belum menbuat ape2 persiapan untuk raya... sedeyh nye! =,= ini kerana mama sibuk dengan bisnes kueh raya nya,


tengok la, tenggelam abih rumah kami dengan kueh2 raya nih ... huh!

papa, abang dan kakak sibuk dengan kerja masing2... dan kami orang bercadang tuk pi kuar bershopping hari Ahad ni.. mintak la Allah permudahkan... aminn
waa!! jelez nye tengok budak kecik ni main bunga api!! berape tahun da aku tak main bunga api.. uhuks!


tak saba nye nak shopping di jalan tar!!! *er lelaki tak bole berpakaian menyerupai perempuan..

wah2! ramai nye orang di jalan- masjid india!!

wuuu warne warni *o*

peringatan kepada mereka2 yang baru nak pi shopping raya (termasuk saya): jangan terlalu boros yew.. :D

wasalam^_^

No comments: