Friday, August 5, 2011

kim bum oh kim bum!

assalamualaikum...

SAMAT BERPOSE SUME!!! aku baru jew balik dr terawih ni... hehe(balik terawih terus duk depan komputer? hihi)... ni nak cite...

tadi aku pi la masjid tuk solat terawaih... harini ramai la gak orang... sampai luar dari dewan solat Masjid As-Salam (tempat kapet)... aku, mama n kakak pon gi la menyelit masuk dalam dewan solat coz tak nak solat atas marmar, sejuk... masuk dewan solat ade kapet... walaupon terpaksa duk saf yang paling belakang, aku redo... hehe... yang nak dijadikan cite nye, saf depan aku ni ade la seorang ibu2 ni, bawak anak2 die solat sebelah die... sume comel2... tapi anak laki die paling comeL..!! COMEL GILE! budak ni dalam 3 4 tahun la... cam muke KIM BUM lak! korang nie kenal tak KIM BUM tu sape..? ala yang belakon cite 'BOYS OVER FLOWERS' tuh... ni gamba die


comel kan? comel kan?

budak tuh sebijik muke KIM BUM!! da la ada lesum pipit kat dua2 belah pipi! aish! COMEL SIOT!! memang tak khusyuk la kan aku solat :P...

tetibe budak tuh menunjukkan perangainye yang sebenar...

mula2 dia rase cam ada something kat lidah dia.. pahtu dia sapu2 lidah dia ngan tangan dia... lepas sapu2 tuh dia pon tengok tangan dia... tak de ape2... pahtu dia sapu2 lagi.. then tengok lagi... last2 dia lap tangan dia kat baju n suar dia...

aku da mula pandang slek kat budak ni! tapi mase dia pandang kat aku aku babai2 la kat dia... bole pulak dia tak layan... aish!

pahtu beberapa ketika dia korek idong pulak gune jari telunjuk... lepas korek punye korek tuh, dia tengok jari dia tuh, then dia pi rasa 'kenikmatan' di jari telunjuknya kat dalam mulut dia!

aku ngan kakak aku da bantai gelak da kat belakang (tapi kitorang still kontrol cun!)... aish budak ni nampak nye seorang yang pengotor..!

then dia korek2 lagi idong dia pahtu jari dia tuh dia lesek2 kat tapak tangan lak..! haish budak ni memeng pengotor la...! muke da hensem da, tapi perangai tuh kene ubah sikit ye adik!

da la stop sampai sini jew la.. kang ade gak la yang tak lalu nak makan sahur... haha.. SAMAT BERSAHUR!

wasalam^_^

4 comments:

ImanLathira said...

gila ! budak uh mcm ko laa. HAHA

strawim :) said...

weyh ko baik sikit ekk...! ko penah nampak aku wat cam tuh kew? bengong!

ImanLathira said...

pernah laa. semalam uh apa? siap mam ag. haa ! kantoi !

strawim :) said...

yakkx! xsenonh punye kawan! ko ni xpose kew? ish3!