Monday, February 13, 2012

Running Man di sekolah - STRESSSSS!!

assalamualaikum...

hah gary pon stresssss gak!

hari sabtu yang lepas bersamaan 11.2.2012, sekolah ku telah buat sekolah ganti... haritu juga telah diadakan running man di sekolah... actually bukan running man pon.. yang lebih tepat nye -eksplores... nak dijadikan cite kumpulan aku bernama STRESS GROUP (nama tu diletak kerana pengaruh drpd running man la ni =,=')... disebabkan kitorang letak nama kumpulan dengan nama tersebut, maka dari game itu bermula sampai lah habis, kitorang stresss!!!!!

di pendek kan cerita, lepas sume tugas yang dalam game ekplores tuh abih kitorang laksanakan, kitorang pon pi la kat pentas (check poin yang terakhir) untuk submit kitorang punye borang tuh... dalam pada kitorang menuju ke pentas tuh, ade group laki yang da siap cam kitorang gak... kitorang pon ape lagi pecut la ke pentas...!!! then aku sampai dulu sambil serahkan borang tuh kat tangan petugas yang bertugas...petugas tuh budak2 form 5 gak tapi budakdari kelas2 pandai... so cara menilai pon cara budak pandai ar... beberapa second lepas aku sampai tuh, group budak laki tadi pon sampai... then kitorang yg pompuan2 ni agak happy la sebab kitorang sampai dulu... lepas group2 lain sampai, yang 'budak pandai' kata, kumpulan kitorang ni dapat no.2 n group laki tadi dapat no.1... aku first2 dengar, cam ni riaksi aku:

wth she's talking about!!!

budak2 kumpulan aku pon sama riaksi cam aku gak... then aku pon:

cam ni ke budak pandai mengendalikan sesebuah game...?? sakai kottt

memang kitorang sume tak puas ati... tapi kitorang tetap besyukur sebab dapat hadiah...

k la bye...

p/s: nak pi kelas malam ni... malam ni da start !!!

No comments: