Tuesday, January 3, 2012

what i'm gonna be 10 years from now?

assalamualaikum...

gambar ni diambil time pi shah alam -ustaz azhar aritu...

waahhh!!! da bukak sekolah laaarh.... hmmm cuti da abih.... pehal la sekolah bagi cuti sekejap jew... sebulan lebih je... baik tak yah kasi cuti... er tapi kalo tak bagi cuti, masalah la pulak... kang ade masuk berita, para pelajar sekolah memberontak, tunjuk perasaan... haha... ready tak ready kene hadapi gak zaman FORM 5! haila gerun la pulak nak amik SPM...! aku ade gak terpikir (merujuk tajuk diatas) ape yang aku akan jadi 10 tahun dr sekarang... hmmm... adakah....?


pereka fesyen?
(setiap kali aku kate nak jadi pereka fesyen, autometik "nauzubillah!!" terkeluar drpd mulut mama.. aigoo )


fotografer? 
(sanggup kew aku mcam gambar kat atas ni? =,=)


melukis dalam lalang?
(buat kene ketip nyamuk jew..)


akauntan?
(akaun aku sekarang pon tak imbang.. apatah lagi nak keje :P )


arkitek? 
(er tak berape minat but papa n mama nak aku jadi mende alah ni :/ )


kerja kat ofis?
(OMJayyyyyyyy!)

suri rumah???
(memang tak ar..!)


we will look n see... wish me luck in my big exam- SPM... wassalam... ^^,

p/s: kepada mereka2 yang masih bersekolah, SELAMAT MASUK SEKOLAH SEMULA!!!

1 comment:

School Of Tots said...

Be The Best You Can Be
But Never Forget Allah.