Sunday, January 2, 2011

sekolah oh sekolah, kenapa aku kene sekolah?




assalamualaikum... soklan kat atas tu, ko jwb la sendiri iman... :P hmm pejam celik pejam celik, esk da mula sekolah balik... rasa2 cam baru semalam cuti sekolah, tgk2 da 3 januari... ish3! tahun da naik, aku pon naik pangkat la ke form4... best kew jadi sinior ni? entah la...

hmm dengan result PMR aku tu, ke kelas akaun la aku gamak nya tahun ni... nak wat cam ne? mama n papa soh belaja, gi tengok cite korea... haa tu la akibat nya...! hmm da la tak bole masok asrama... sedeh aku... :'( da tak dak rezeki nak wat camna? redo je la... haha...

rasanya tahun ni boring sikit kot... sbb da tak de senior form5 tahun lepas... da tak leyh nak usha2 abg2 sinior kat tempat letak motor pagi2(hihi jangan mara ek mama n papa, tu saje jew wat cite) :D kengkawan pon da ramai blah dari sekolah ni ke sekolah berasrama penoh, MRSM, teknik, n banyak la lagi... aku jew la yang tinggal sengsorang kat sekolah tu... warghh!!! boring gila...!!


pepe pon aku kene struggle betol2 tuk SPM tahun 2012 nnt... papa kata kene berusaha dari form4 baru la boleh cemerlang nnt SPM... insya'Allah berjaya klo aku usaha... korang doa kan aku ekkk....??
cam ni kew gaya kelas aku..? eh tak kottt... -,-'

~~~~~~

hmm sempena nak masok sekolah ni, aku telah 'membikin' satu keychain DOMO yang agak comel bagi aku... tak tau la bagi korang... aku wat keychain ni untuk pencil case baru aku... yang mama baru beli... hehe... maceh mama! suke2!


amacam? comeyl tak? comelkan!
oh DOMO! ko sungguh comel!

<3>

1 comment:

fzi said...

Rite..back to school anakku.. :)
..comel DOMO tu...terer shilah jahit! Leh la wat bisnes time cuti sekolah.. sila ambik oder sebelum cuti sekolah bermula...hihi