Wednesday, December 29, 2010

siap sudahhh... fuhh!

assalamualaikum... akhirnya setelah bersusah payah menjahit selama 2hari 3malam, 'bekas fon' aku yang pertama dapat disiapkan... idea guna kain flener ni aku dapat dari satu blog masa jalan dr blog ke blog lain... sampai jew ke blog ni, aku terus klik tempat 'My Craft Corner'... rupa2 nya si dia buat bisnes guna kain flener ni... sebenarnya aku da lama nak buat something guna kain flener ni... memandangkan mama ada stok kain flener sikit... hehe... so aku mintak la sikit untuk buat bekas fon aku ni... aku mula buat malam isnin aritu... habis buat malam semalam dalam pukol 1.50 pagi gitu... sambil tu kakak teman aku sambil on9 fb die... ish3! haa akhirnye siap...!




benda nya biasa2 jew... almaklum la, baru first time buat... haha... tp tu dah memadai bagi aku... daaa... wasalam...

4 comments:

amir acap said...

pergh cntik tuuu.. pe lagi, amek tempahan la silah.. tp kalo de org tempah, jgn smpai ganggu study plak ye..

School Of Tots said...

Very nice. Good job my dear. It shows you can do it, if you put your mind and effort on doing it.

fzi said...

Woahh...cantikkkk sangat! Ley wat jual tuh... :))

strawim :) said...

hmm xnak la.. nak masok skola da pon bang... xdak mase nak buat...