Sunday, March 6, 2011

piuh! dah siap!

assalamualaikum..


alhamdulillah finally siap juga folio bmku yg tarikh akhir antanye esok.. ahaks! dan esok juga adalah ari pertama ujian bulanan 1... ish3! rase cam baru semalam je mask skola.. tup2 da ujian... hai hidop2! sekejap je mase berlalu.. mintak2 sume subjek dpt tahap 'OK'.. tu pon da cukup.. lagi2 subjek akaun n ekon... jadualnye...

isnin- bahasa melayu, matematik , bahasa inggeris

selasa- sejarah, pendidikan islam, sains


rabu- akaun, ekonomi


khamis- add math


tu jew.. doakan aku cemerlang yew kawan2!!

sebenarnya aku agak sibok akhir2 ni, sebab aku masok kawad... kawad bomba! jangan main2! so setiap ari aku terpakse stayback kat skola n terpakse bekorban tak tengok cite Marimar! uhuks! :'( nak bukak facebook pon tak sempat... kelas malam pon terpakse bercuti selama 2bulan... sebab malam aku peruntukkan mase untuk buat homework n ulang kaji... kesimpulannye bulan ni sangat buzy n memenatkan...

ok la aku nak tido da ni.. esk nak ujian lak... ya Allah mintak lah aku bole wat ujian esk... aminnn...

wasalam...

No comments: