Friday, September 18, 2009

Hari Raya Menjelang Tiba!!!!!

Selamat Hari Raye kepada sume... ari ni kitorang sekeluarga bergotong-royong kemas rumah sbb raye tinggal bape ari jew lagi ni... banyak benda yg kitorang kena kemas... yelah rumah dah macam kapal pecah.. sorang sepahkan kat sane, sorang sepahkan kat sini... jadi tepakse ar kemas sesame.... nie gamba-gamba yg menunjokkan kerja-kerja kitorang td... tapi xdew gamba aku... hihi.. biase ar, aku nie xbeberape sukew sgt berposing ni..


nie abang aku ngah varnish benda alah tu...


nie ar rupe rumah orkid baru rumah aku...

nie kat pergola, bunga kertas gugur... nampak cam salji lak.. hihih..


dalam pada sibok tuh, sempat agi aku ngan abg aku gi men mercon... POOMM !!!


mama pulak dok sibok wat kueh raya ngan kakak untok org yg order last-last minit..

Cegitu cegini awak suke,
Awak suke kita tak suke,
Esok luse hari raye,
Sama-sama bersuke rie..

SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!
MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!!!!

3 comments:

akulensa said...

selamat hari raya..sorry lmbt wish..

Mr Swat said...

wa....cute nyer rumah orkid dia... cam tuannyer kot.. cute girl.. huhuhu// .. slmt hari raya.... :)

cute gurl said...

hihihih makaseh kepade mr swat...
and selamat ari raye to akulensa...