Friday, January 9, 2009

Suratan atau kebetulan?

Hai sumer...lamer nyer saya tak buat posting baru...hehe

Ok lah hari ni saya nak citer pasal kejadian dekat skul semalam. Citernya bermula camni. Kawan sebelah saya stat tahun baru kat form 2 ialah Amira. Dia ni kawan sekelas saya dari tahun lepas lagi.

Nak jadi citer, Amira ni bangun nak pegi kutip duit kelas. Dia terpilih jadi bendahari kelas kami 2 Dinamik. Jadi bila dia bangun je, tiba-tiba datang le Atirah yang saya kenal gitu-gitu je sejak skola rendah. Tujuan dia datang duk sebelah saya tu pasal nak menyembang ngan kawan dia yang duk kat belakang saya. Dia hanya senyum je kat saya sebagai tanda kata hai kot.... Tengah dia duk menyembang tu, tiba-tiba ada la sorang kawan kami yang duduk dekat belakang melaung nama.."IMAN!!"

"Ya!"... sahut dua suara. OOhh...rupa-rupanya bukan saya sorang je yang sahut panggilan tadi. Nak tahu sapa sorang lagi? Orangnya tak lain tak bukan ialah Atirah yang mengendeng kat sebelah saya tadi. Ha...ha..ha... kami saling berpandangan dan baru perasan nama masing2 dekat nak sama. Saya Iman Asilah dan dia pula Iman Atirah. Alamak! Camna ni susah jugak kalu camtu... nanti tertukar-tukar pulak bila cikgu panggil...

Begitu la kisahnya...hehehe

No comments: